«Երաժշտական արվեստը և կրթությունը ժամանակակից սոցիալ-մշակութային տարածության մեջ-2021» խորագրով IV միջազգային գիտագործնական գիտաժողով
Բելգորոդի արվեստի և մշակույթի պետական ինստիտուտը 2021 թ.-ի հոկտեմբերի 26-27-ը կազմակերպում է «Երաժշտական արվեստը և կրթությունը ժամանակակից սոցիալ-մշակութային տարածության մեջ-2021» խորագրով IV միջազգային գիտագործնական գիտաժողով, որի նպատակն է երաժշտական արվեստի և մանկավարժության ոլորտում առկա խնդիրների և հեռանկարների քննարկումը, մասնագիտական փորձի փոխանակումը:
Գիտաժողովի հիմնական ուղղություններն են՝
- երաժշտական կրթության պատմության, տեսության և մեթոդների արդիական հարցերը,
- երաժիշտ-կատարողների և ուսուցիչների մասնագիտական պատրաստվածության բարձրացման նորարարական մոտեցումները և ուղիները,
- վոկալ և երգչախմբային մանկավարժության ժամանակակից միտումները,
- երաժշտական արվեստի տեսության և պատմության խնդիրները,
- երաժշտական և գործիքային կատարումը և մանկավարժությունը՝ մեր ժամանակների ավանդույթների և նվաճումների համատեքստում,
- փոփ-ջազ կրթության տեսություն և պրակտիկա,
- ժամանակակից մանկական արվեստի դպրոցը. երաժշտությանն առնչվող առարկաների դասավանդման մեթոդների և պրակտիկայի հարցերը,
- երաժշտական արվեստի բնագավառում ներառական կրթությունը,
- երաժշտական արվեստը և կրթությունը երիտասարդ գիտնականների հետազոտության ոլորտում:
Գիտաժողովի ընթացքում կանցկացվեն դասախոսություններ, վարպետության դասեր, երաժշտական կրթության և երաժշտության ոլորտի առաջատար փորձագետների ստեղծագործական շոուներ:
Գիտաժողովի մասնակցության ձևերն են `զեկույց, գիտական հոդված, ստեղծագործական ներկայացում:
Գիտաժողովի լեզուներ են ՝ ռուսերեն, անգլերեն:
Անցկացման ձևը ՝ առկա, հեռակա:
Գիտաժողովի աշխատանքներին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է մինչև 2021 թ.-ի հոկտեմբերի 10 -ը հայտը և զեկույցի տեքստ ուղարկել կազմկոմիտեի հետևյալ էլեկտրոնային հասցեին՝ musconf21@mail.ru:
Հարցերի դեպքում ՇՊՀ-ի աշխատակիցները կարող են դիմել, իսկ մասնակցության դեպքում խնդրում ենք տեղեկացնել Գիտական քաղաքականության, որակի ապահովման և կառավարման կենտրոն՝ (http://shsu.am/contact-quality/ , shsu.science@gmail.com ):
Положение о конкурсе Музыкальное искусство и образование в работах молодых исследователей