Բ պրակ

 

ԲՈՎԱՆԴԱԿՈւԹՅՈւՆ

ԲԱՆԱՍԻՐԱԿԱՆ ԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ

 

Խաչատրյան Մ. Կ.

Բայական ստորոգյալի բովանդակային-գեղարվեստական արժեքը Ավ. Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմում ............................................................

12

Ավետիսյան Գ. Հ.

Հարցական նախադասությունների կիրառությունը Վ. Անանյանի «Սևանի ափին» վեպում .....................................................................................................................

28

Խաչատրյան Ա. Հ.

Հականիշ բառերի ոճական կիրառությունները Համո Սահյանի բանաստեղծություններում ................................................................................................

37

Բերբերյան Վ. Տ.

Ակնարկներ հայերենի հնչյունային ոճագիտական մտքի պատմության. դադար, հանգավորում, հնչերանգ (1950-2020-ական թթ.) ..........................................................

48

Գալստյան Ն. Բ.

Ազգային ինքնության որոնումները Մայքլ Արլեն Կրտսերի «Դեպի Արարատ» վեպում ...................................................................................................................................

58

Սուքիասյան Կ. Տ.

«Վոլգա» հասկացությունը Գուզել Յախինայի «Իմ երեխաները» վեպում .................

68

ՊԱՏՄԱԿԱՆ ԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ

 

Խորիկյան Հ. Գ.

Փասիաններ ու ասեր սկյութական ցեղերը Հայկական լեռնաշխարհում և Միջին Ասիայում ..............................................................................................................................

79

Հովհաննիսյան Ա. Հ.

ԱՄՆ-ի քաղաքականությունը պաղեստինյան հարցի նկատմամբ 1967 և 1973 թթ. արաբա-իսրայելական պատերազմների ժամանակաշրջանում ...............................

96

ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ

 

Թադևոսյան Ա. Ե.

Հետպատերազմյան իրականության նկարագիրը էկզիստենցիալ դատարկության համատեքստում (Արցախյան 44-օրյա պատերազմի օրինակով) ...............................

107

Գրիգորյան Շ. Ս.

Գույների հոգեբանական ազդեցությունը սպառողների վարքագծի վրա ................

115

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ

 

Մուրադյան Վ. Ռ., Մուրադյան Ա. Ռ., Սիմոնյան Ա. Ա.

Ֆուտբոլը որպես երեխաների սոցիալական դաստիարակության միջոց՝ Ռ. Մ. Բելբինի թիմային դերերի տեսության կիրառմամբ ......................................................

124

Էմինյան Գ. Կ.

Հայրենասիրական դաստիարակության գործընթացում հայրենաճանաչողա-կան խաղերի, մրցույթների, վիկտորինաների ներդրման անհրաժեշտությունը...

136

Զոհրաբյան Զ. Հ., Խաչատրյան Ի. Է.

Զարգացման խանգարում ունեցող նախադպրոցականների տարրական մաթեմատիկական պատկերացումների ձևավորումը պարապմունքների միջոցով .................................................................................................................................

146

ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱՆԵՐ

 

Սարգսյան Ս. Հ., Մանուկյան Վ. Ֆ., Նիկողոսյան Գ. Ս.

Դիվերգենտ խնդիրների որոշ կիրառությունների մասին ...........................................

155

Նիկողոսյան Գ. Ս., Մանուկյան Վ. Ֆ., Սերոբյան Ե. Ս.

Զանգվածների կենտրոնի բանաձևի որոշ կիրառությունների մասին .....................

169

Գասպարյան Ս. Օ., Ղուլղազարյան Լ. Գ.

Ֆունկցիայի հետազոտման ուրվագիծը և գրաֆիկի կառուցման մեթոդական մոտեցումը մաթեմատիկական անալիզի դպրոցական դասընթացում ....................

180

Ադամյան Ն. Վ.

Կենսաբանության «Գենետիկա» բաժնի խնդիրների լուծման մոտեցումներ .........

190

Հայրապետյան Ա. Հ.

Գրաբարի նախդիրների դասավանդման առանձնահատկությունները ..................

200

Նալբանդյան Ն. Ա.

Քննադատական ընթերցանության զարգացման ռազմավարությունները բուհական կրթահամակարգում .......................................................................................

209

Ունուպօղլյան Հ. Ս.

Սովորողների գեղագիտական դաստիարակության իրականացումը համագործակցային մեթոդներով կերպարվեստի դասավանդման ընթացքում (սեփական փորձից) ............................................................................................................

218