ԲԱՆԱՍԻՐԱԿԱՆ
ԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ |
|
Խաչատրյան
Մ. Կ. Բայական
ստորոգյալի
բովանդակային-գեղարվեստական
արժեքը Ավ.
Իսահակյանի
«Աբու-Լալա Մահարի»
պոեմում ............................................................ |
12 |
Ավետիսյան
Գ. Հ. Հարցական
նախադասությունների
կիրառությունը
Վ. Անանյանի
«Սևանի ափին»
վեպում ..................................................................................................................... |
28 |
Խաչատրյան
Ա. Հ. Հականիշ
բառերի
ոճական
կիրառությունները
Համո
Սահյանի
բանաստեղծություններում
................................................................................................ |
37 |
Բերբերյան
Վ. Տ. Ակնարկներ
հայերենի
հնչյունային
ոճագիտական
մտքի
պատմության.
դադար,
հանգավորում,
հնչերանգ (1950-2020-ական
թթ.)
.......................................................... |
48 |
Գալստյան
Ն. Բ. Ազգային
ինքնության
որոնումները
Մայքլ Արլեն
Կրտսերի
«Դեպի Արարատ»
վեպում ................................................................................................................................... |
58 |
Սուքիասյան
Կ. Տ. «Վոլգա»
հասկացությունը
Գուզել Յախինայի
«Իմ
երեխաները»
վեպում ................. |
68 |
ՊԱՏՄԱԿԱՆ
ԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ |
|
Խորիկյան
Հ. Գ. Փասիաններ
ու ասեր սկյութական
ցեղերը
Հայկական
լեռնաշխարհում
և Միջին Ասիայում
.............................................................................................................................. |
79 |
Հովհաննիսյան
Ա. Հ. ԱՄՆ-ի
քաղաքականությունը
պաղեստինյան
հարցի
նկատմամբ 1967 և 1973
թթ.
արաբա-իսրայելական
պատերազմների
ժամանակաշրջանում
............................... |
96 |
ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ
ԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ |
|
Թադևոսյան
Ա. Ե. Հետպատերազմյան
իրականության
նկարագիրը
էկզիստենցիալ
դատարկության
համատեքստում
(Արցախյան
44-օրյա
պատերազմի
օրինակով) ............................... |
107 |
Գրիգորյան
Շ. Ս. Գույների
հոգեբանական
ազդեցությունը
սպառողների
վարքագծի
վրա ................ |
115 |
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ
ԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ |
|
Մուրադյան
Վ. Ռ.,
Մուրադյան Ա.
Ռ., Սիմոնյան Ա.
Ա. Ֆուտբոլը
որպես
երեխաների
սոցիալական
դաստիարակության
միջոց՝ Ռ. Մ.
Բելբինի
թիմային դերերի
տեսության
կիրառմամբ
...................................................... |
124 |
Էմինյան
Գ. Կ. |
136 |
Զոհրաբյան
Զ. Հ., Խաչատրյան
Ի. Է. Զարգացման
խանգարում
ունեցող
նախադպրոցականների
տարրական
մաթեմատիկական
պատկերացումների
ձևավորումը
պարապմունքների
միջոցով ................................................................................................................................. |
146 |
ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱՆԵՐ |
|
Սարգսյան Ս. Հ.,
Մանուկյան Վ.
Ֆ.,
Նիկողոսյան
Գ. Ս. Դիվերգենտ
խնդիրների
որոշ
կիրառությունների
մասին
........................................... |
155 |
Նիկողոսյան
Գ. Ս.,
Մանուկյան Վ.
Ֆ., Սերոբյան Ե.
Ս. Զանգվածների
կենտրոնի
բանաձևի
որոշ կիրառությունների
մասին ..................... |
169 |
Գասպարյան
Ս. Օ.,
Ղուլղազարյան
Լ. Գ. Ֆունկցիայի
հետազոտման
ուրվագիծը և
գրաֆիկի
կառուցման
մեթոդական
մոտեցումը
մաթեմատիկական
անալիզի դպրոցական
դասընթացում
.................... |
180 |
Ադամյան
Ն. Վ. Կենսաբանության
«Գենետիկա» բաժնի
խնդիրների
լուծման
մոտեցումներ
......... |
190 |
Հայրապետյան
Ա. Հ. Գրաբարի
նախդիրների դասավանդման
առանձնահատկությունները .................. |
200 |
Նալբանդյան
Ն. Ա. Քննադատական
ընթերցանության
զարգացման
ռազմավարությունները
բուհական
կրթահամակարգում
....................................................................................... |
209 |
Ունուպօղլյան
Հ. Ս. Սովորողների
գեղագիտական
դաստիարակության
իրականացումը
համագործակցային
մեթոդներով
կերպարվեստի
դասավանդման
ընթացքում (սեփական
փորձից)
............................................................................................................ |
218 |