ՀԱՅ
ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ
ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ
ՄԵԹՈԴԻԿԱ |
|
Խաչիկյան
Գ. Վ. Վահան
Տերյանի
«Երկիր Նաիրի»
բանաստեղծությունների
շարքի
ուսուցման
մի քանի
խնդիրների
շուրջ ...................................................................................................... |
15 |
ԳՐԱԿԱՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Համբարձումյան
Ն. Վ. Կանանց
ազատագրության
հիմնախնդիրները Էլպիս
Կեսարացյանի
«Ընկերության
օգտակարութիւնը»
էսսեում ................................................................... |
26 |
Մկրտչյան
Ն. Գ. «Տեսակետը»
Թ. Կապոտեի «In Cold Blood»
(«Սառնասրտորեն») վեպում ................ |
36 |
ԼԵԶՎԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Չալոյան
Հ. Ս. Հակիրճ
գործարար
ներկայացումների
լեզվական և
հարալեզվական
առանձնահատկությունները ............................................................................................. |
43 |
Ուռումյան
Հ. Հ.,
Պետրոսյան Կ.
Հ., Պետրոսյան
Ա. Հ., Սարգսյան
Մ. Ս. Մաշտոցյան գրերը որպես Հայաստանի
գիտակրթական համակարգի
զարգացման
կարևոր
նախապայման
.............................................................................
|
51 |
ՊԱՏՄԱԿԱՆ
ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ |
|
Գասպարյան
Ա. Ա.,
Ղազարյան Հ. Ս. Սիմեոն
Երևանցու
հոգևոր ու
պատմագիտական
ժառանգությունը
......................... |
61 |
Պետրոսյան
Լ. Ս. Մովսես
Խորենացու
հիշատակած
«մերկ»
եզրույթի
շուրջ
.......................................... |
70 |
Հովհաննիսյան
Հ. Ա. Ռուբեն
Հերյանի
համագործակցությունը
Հայ ազգային
միության և
այլ
բարեգործական
միությունների
հետ
............................................................................... |
78 |
Երիցյան
Հ. Ա. Արաբական
Միացյալ
Էմիրությունների
կառավարության
ջանքերը
արաբերենի
խրախուսման
և հասարակության
շրջանում
դրա դերի
բարձրացման
ուղղությամբ
......................................................................................................................... |
87 |
ՀՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Մարտիկյան
Ա. Վ. Ստորջրյա
հնագիտության
զարգացման
անհրաժեշտությունն
ու
խնդիրները
Հայաստանի
Հանրապետությունում
............................................................................... |
93 |
ԱՐՎԵՍՏԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Կուրազյան
Օ. Է. Կրեատիվություն և
արարչագործություն ....................................................................... |
103 |
ՓԻԼԻՍՈՓԱՅԱԿԱՆ
ԵՎ
ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ
ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ |
|
Հախվերդյան
Ն. Ս. Մտածողության
տեսակների
փորձարարական
ուսումնասիրություն (ԳՊՀ
ուսանողների
օրինակով) .................................................................................................. |
109 |
Զուրաբյան
Ա. Մ. Մասնագիտական
այրման
համախտանիշը
հեռավար
աշխատանքային
միջավայրի
համատեքստում։
Համեմատական
վերլուծություն ................................. |
117 |
Մազմանյան
Մ. Մ. Տարբերակված
գնահատումը
որպես
ուսանողի քննադատական
մտածողության
զարգացման
մեխանիզմ
..................................................................................................... |
126 |
Միրզոյան
Վ. Խ.,
Մալումյան Տ.
Զ.,
Միքայելյան
Մ. Յու. Ուսուցիչների
խառնվածքի
հատկությունների
և հուզական
այրման
փոխկապվածության
ուսումնասիրությունը
.................................................................. |
134 |
Բաբայան
Մ. Վ. Մաքսային
ծառայողի
արդյունավետ
գործունեությունը
պայմանավորող
հոգեբանական
բաղադրիչների
համախումբը
............................................................... |
141 |
ԻՐԱՎԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Բեգջանյան
Կ. Ա. Համաձայնեցման
վարույթը
որպես
քրեադատավարական
նոր
ինստիտուտ ........ |
148 |
Մարուքյան
Լ. Ռ. |
154 |
Բաղդասարյան
Վ. Մ. Վարչարարությամբ
պատճառված
վնասի
հատուցման
որոշ
առանձնահատկություններ
Հայաստանի
Հանրապետությունում ........................... |
161 |
Ղարիբյան
Դ. Ա. Մեջբերում
կատարելու
նպատակով
ազատ
օգտագործման
սահմանները
Հայաստանի
հեղինակային
իրավունքում
...................................................................... |
170 |
Լազարյան
Ա. Ա. «Ներքին
դիտում»
օպերատիվ-հետխուզական
միջոցառման
իրականացման
առանձնահատկությունները
քրեակատարողական
հիմնարկներում
և դրանց
կատարման
համապատասխանությունը
միջազգային
իրավական
չափանիշներին
.................................................................................................................... |
180 |
ՔԱՂԱՔԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Արսենյան
Մ. Ա.
Խորհրդարանական
մշակույթի սուբյեկտիվ
չափորոշիչները
ժողովրդավարության
որակի գնահատման
չափումներում
.......................................
|
190 |
Մելքոնյան
Վ. Վ. Սոցիալական
ԶԼՄ-ներում
շրջանառվող
ապատեղեկատվությունը՝
արդյունավետ
հաղորդակցության
հաստատման
մարտահրավեր
...........................
|
199 |
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ
ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ |
|
Սարգսյան
Ա. Հ.,
Մելքոնյան Հ.
Ս. Հեռավար
ուսուցման
կազմակերպման
փորձը ՇՊՀ-ում
............................................. |
208 |
Մանուկյան
Ն. Հ. Հեռավար
կրթության
ժամանակակից
մարտահրավերները
...................................... |
218 |
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Զադոյան
Ա. Մ. Մանկավարժական
խորհրդատվության
մեթոդական
գործառույթները՝
ուղղված
ԿԱՊԿՈւ
երեխաների
կրթական
գործընթացում
առկա
հիմնախնդիրների
հաղթահարմանը ................................................................................................................. |
225 |
Գրիգորյան
Վ. Վ. «Դպրոցական
աշխարհագրություն»
առարկայի դերը
աշակերտների
դաստիարակության
գործում ........................................................................................... |
231 |
Պապիկյան
Ա. Ռ. Ֆիզիկական
կուլտուրայի
ուսուցիչների
մասնագիտական
կոմպետենտությունները
.................................................................................................. |
239 |
ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱՆԵՐ |
|
Մանուկյան
Վ. Ֆ.,
Նիկողոսյան
Գ. Ս. Ֆիզիկայի
դասընթացում
հակասող
ենթադրության
մեթոդի որոշ
կիրառությունների
մասին ................................................................................................. |
249 |
Ծատուրյան
Ա. Մ., Շահբազյան
Ա. Խ. Ֆիզիկայի
ուսուցման
ժամանակ
առաջանցիկ
ուսուցման
կազմակերպման
դիդակտիկական
նպատակահարմարությունը
............................................................ |
258 |
Ժամակոչյան
Ք. Ա., Համբարյան
Ժ. Բ. Առաջին
կարգի
սովորական
դիֆերենցիալ
հավասարման
Կոշու խնդրի
մոտավոր
լուծման
կառուցումը
Էյլերի
թվային
մեթոդի
միջոցով:
Համակարգչային
տեխնոլոգիաների
կիրառումը
.......................................................... |
266 |
Հայրապետյան
Գ. Ս., Ղազարյան
Գ. Վ. Երկրաչափության
աքսիոմատիկ
համակարգը
տարրական
դպրոցի
մաթեմատիկայի
դասընթացում
....................................................................................... |
276 |
Հայրապետյան
Գ. Ս., Գևորգյան
Լ. Հ. Թվերի
հարմար
կազմությամբ,
որոշակի
քայլաշարերով
և ծառեր
պարունակող
խնդիրների
համակարգը
տարրական
դպրոցում ......................................................... |
285 |
Մինասյան
Ա. Ա. Աշխարհագրության
կորսված
գործառույթն
ու դրա
վերականգնման
անհրաժեշտությունը
.......................................................................................................... |
293 |
Սավոյան
Գ. Վ. Փոխառությունների
քերականական
սեռի ուսուցումը
գերմաներենի՝
որպես առաջին
և երկրորդ
օտար լեզվի դասավանդման
մեջ ................................................. |
300 |
Մատիկյան
Հ. Հ., Թորոսյան
Ռ. Մ. Հեքիաթը
որպես
բառապաշարի
հարստացման
ուրույն մեթոդ ................................. |
307 |
Մինասյան
Գ. Ս. |
318 |
Թամիրյան
Հ. Շ. Երիտասարդ
բռնցքամարտիկների
արդյունավետ
հարվածների
ուսումնասիրումը
................................................................................................................ |
329 |
Թամիրյան
Հ. Շ. Բարձրակարգ
բռնցքամարտիկների
ֆիզիկական,
տեխնիկական
և
տակտիկական
պատրաստության
միջոցների
ուսումնասիրումը
............................ |
335 |
Մանվելյան
Ա. Ռ. Ինտեգրված
ուսուցման
նշանակությունը
սովորողների
ստեղծագործական
կարողությունների
ձևավորման
գործում ....................................................................... |
341 |