ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
ՀԱՅ
ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Խաչիկյան
Գ. Վ. Պոետի
արքետիպի
գրական
կերպավորումները
Հովհաննես
Թումանյանի ստեղծագործություններում................................................................................................ |
13 |
ՀԱՅՈՑ
ԼԵԶՈՒ |
|
Վարդանյան
Ա. Ա. Իսկական
բարդությունների
բաղադրիչների
խնդրային
հարաբերությունը
գրաբարում
……................................................................................................................... |
37 |
ԼԵԶՎԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Թորոսյան
Գ. Ա. Կարնո
բարբառի
Շիրակի
խոսվածքին
հատուկ
բարբառային
բառերի
քննություն
……..................................................................................................................... |
45 |
Միրզոյան
Ա. Ս. Հասկացական
տիպաբանություն
և լեզուների
տիպաբանական
դասակարգում .. |
53 |
ՌՈՒՍ
ԳՐԱԿԱՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Շտոյան Ա.
Բ. Լուսնի
կերպարի
գույնային գործառույթը
ռուս
բանաստեղծների
ստեղծագործություններում
.............................................................................................. |
65 |
ՀԱՅ
ԺՈՂՈՎՐԴԻ
ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Գալստյան Գ.
Ա. Հովհաննես
Կոզեռնը և
նրա
«Մեկնութիւն
տոմարի»
աշխատությունը .................... |
77 |
Գասպարյան
Ն. Հ. Հայ
ինքնության
բաքսթընյան
և
լոուրենսյան
մեկնաբանությունները
(լեզվամշակութային
մեկնակետ) ..................................................................................... |
95 |
ԻՐԱՎՈՒՆՔ |
|
Զիլֆիմյան
Դ. Հ. Իրավապահ
մարմինների
նախկին
աշխատակից
ազատազրկման
դատապարտվածների
անձի բնութագիրը
և դրա տարրերը
....................................... |
105 |
ՓԻԼԻՍՈՓԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Սիմոնյան
Հ. Ս. Ապագա
սերունդների
հանդեպ
պատասխանատվության
հիմնախնդիրը
միջսերնդային
արդարության
համատեքստում ........................................................... |
116 |
ՍՈՑԻՈԼՈԳԻԱ |
|
Շահինյան
Ա. Տ. Քաղաքակրթությունների
երկխոսությունը
մշակութային
սոցիոլոգիայի
համատեքստում ................................................................................................................ |
127 |
ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ
ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Գևորգյան
Ա. Ա. Կազմակերպության
խրախուսական
փաթեթները
որպես
աշխատակցի
մոտիվացիայի
բարձրացման
գործոն (ՀՀ ՏՏ
աշխատաշուկայի
օրինակով) ............ |
136 |
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Ադամյան
Ն. Վ. Մասնագիտական
կրթության
դերը
դպրոցում ներառական
ուսուցման կազմակերպման
գործում
................................................................................................. |
146 |
ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ
ՄԵԹՈԴԻԿԱ |
|
Սարգսյան Ա.
Հ., Սարգսյան Ն.
Հ. Mathematica
փաթեթը
որպես
ծրագրավորման
միջավայր՝
վերջավոր էլեմենտների
մեթոդի
կիրառման
օրինակով ................................................................ |
156 |
Կոստանյան
Ն. Կ.,
Մութաֆյան Մ.
Ն. Շղթայական
կոտորակների
մի քանի
հետաքրքիր
կիրառություններ ...................... |
167 |
Դրմեյան
Հ. Ռ., Նազարյան
Ն. Ա. Բազմամակարդակ
մոտեցումը
լաբորատոր
պրակտիկումի
իրականացման
ժամանակ
«Օպտիկա» բաժնի
լաբորատոր աշխատանքների
օրինակով ................ |
180 |
Մանուկյան
Վ. Ֆ.,
Նիկողոսյան
Գ. Ս. Դիրիխլեի
ֆիզիկական
սկզբունքի
որոշ կիրառությունների
մասին
......................... |
188 |
Սապսզյան
Ն. Գ.,
Մարգարյան Լ.
Մ. Գծային
հավասարումների
համակարգերի
լուծման
ուղիղ և
թվային
մեթոդներ ... |
196 |
Սարուխանյան
Ա. Գ. 8-րդ
դասարանի
երկրաչափական
հասկացությունների
սահմանումների
ուսուցման
մեթոդիկայի
մասին ........................................................................................ |
213 |
Սարուխանյան
Ա. Գ. Երկրաչափական
հասկացությունների
սահմանումների
ուսուցման
մեթոդիկան
9-րդ
դասարանում .............................................................................................................. |
220 |
Տեր-Ադամյան
Շ. Վ. Քերականության
ուսուցման
առանձնահատկությունները
գերմաներենի՝
որպես օտար
լեզվի բուհական
դասընթացում՝
գոյականի
հոլովման օրինակով ................ |
227 |
Ավետիսյան
Գ. Հ. Մակբայական
բազմիմաստ
բառերի ուսուցման
մեթոդիկա ...................................... |
235 |
Բոյաջյան
Ա. Գ.,
Ավետիսյան Գ.
Ռ. Շիրակի
արդյունաբերության
զարգացման
գործընթացները
և
հիմնախնդիրները
(XX դ. վերջ, XXI դ. սկիզբ)
.................................................................................................. |
242 |
Նալբանդյան
Մ. Է.,
Ամազարյան Ա.
Ն. Խաղի
մեթոդի
կիրառումը
«Ես և շրջակա
աշխարհը» դասընթացին ........................ |
255 |
Ավագյան
Ի. Է. «Ստորջրյա
հնագիտության»
դասավանդման
անհրաժեշտությունը
ՀՀ-ում
......... |
265 |
Սահակյան
Վ. Ա. |
275 |