ՀԱՅ
ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Խաչիկյան
Գ. Վ. Հայկազ
Հակոբջանյանի
կյանքը և
ստեղծագործության
առանձնահատկությունները
........................................................................................... |
13 |
Հակոբյան
Ա. Գ. Արմեն
Գասպարյանի
ալեքսանդրապոլյան
եռապատումը ........................................ |
31 |
ԼԵԶՎԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Հովհաննիսյան
Ա. Ս., Պապոյան Մ.
Մ. Անգլերեն
և հայերեն
աստվածաշնչյան
առածները
զուգադրական
ոճագիտության
դիտանկյունից
........................................................................................ |
41 |
Հովհաննիսյան
Ա. Ա. Հագուստ
և արդուզարդ
անվանող
բառերը
հայերենում
և
ռուսերենում՝
ըստ Ա.
Ղարիբյանի
«Ռուս-հայերեն
բառարան»-ի
................................................................ |
52 |
ԲԱՆԱՀՅՈՒՍՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Ադամյան
Ն. Վ. Հայկական
և
գերմանական
մեկական
հեքիաթի
զուգադրական
վերլուծություն
... |
62 |
ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Գասպարյան Ա. Ա.,
Գազազյան Գ. Ն. Հայ-քրդական
հարաբերությունները
հայկական
հարցի
համատեքստում
(XIX դարի վերջ և XX
դարի սկիզբ)
........................................................................................... |
74 |
Մովսիսյան
Ֆ. Վ. Զմյուռնիայի
«Հոմեր» թիվ 806
Օթյակի
երևելի
դեմքերը .............................................. |
88 |
ԻՐԱՎՈՒՆՔ,
ՓԻԼԻՍՈՓԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Գալստյան
Լ. Հ. Իրավունքի
և
արդարության
փոխհարաբերակցությունը ........................................... |
103 |
Կարախանյան
Ա. Ա. Աշխատանքային
վեճերի
քննության և
լուծման դատավարական
պրակտիկան .. |
110 |
Բարսեղյան Գ.
Վ. Քրեական
օրենքի
գործողության
տարածքային սկզբունքի
կիրառման
որոշ
խնդիրների
մասին .............................................................................................................. |
118 |
Բարսեղյան
Գ. Վ.,
Մարկոսյան Մ.
Ա.,
Հովակիմյան
Հ. Ն. Տրանսցենդենտալ
ֆենոմենալոգիայի
որոշ առանձնահատկությունները ............... |
131 |
Մանվելյան
Հ. Օ. Սոցիալական
կոնֆլիկտի
փիլիսոփայական
իմաստավորումը ................................ |
140 |
ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Կնյազյան
Հ. Մ. Նևրոտիկ
խանգարումների
դրսևորումները
մանկական
տարիքում և
դրանց
հաղթահարման
հոգեբանական
ուղիները
..................................................................... |
150 |
Պետրոսյան
Ա. Ս. Դեռահասների
վանդալային
վարքի
դրսևորման հոգեբանական
առանձնահատկությունները
............................................................................................ |
159 |
Հովհաննիսյան
Ժ. Մ. Սթրեսի
առաջացման
պատճառները
դպրոցում և
դրանց կանխարգելման
մեխանիզմները
.................................................................................................................... |
168 |
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Մովսիսյան
Ն. Գ. Սովորողների
ստեղծագործական
մտածողությանն
առնչվող մի
քանի
հարցերի մասին .................................................................................................................................... |
179 |
Զադոյան
Ա. Մ. Կրթության
որակը
ձևավորող
հիմնական
գործոնները
............................................... |
190 |
Հակոբյան
Գ. Հ.,
Մանուկյան Ա.
Լ. Էթնոկիրառական
արվեստի
դերն
ընտանեկան
դաստիարակության
գործընթացում ..................................................................................................................... |
199 |
ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱ (ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԲՆԱԳԻՏԱԱՇԽԱՐՀԱԳՐԱԿԱՆ ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ) |
|
Սարգսյան
Ա. Հ.,
Կոստանյան Ն.
Կ. Մնացքների
տեսության
կիրառությունը
տարբեր տիպի
ինտեգրալներ
հաշվելիս։ Mathematica
փաթեթի կիրառումը ................................................................. |
208 |
Սրապիոնյան
Ջ. Լ.,
Թադևոսյան Ա.
Ա. Էյլերի
մեթոդով
որոշ տեքստային
խնդիրների
լուծումը
որպես սովորողների
տեսողական
մտածողության
զարգացման
առանձնահատուկ
մաթեմատիկական
միջոց .................................................................................................. |
228 |
Մանուկյան
Վ. Ֆ.,
Նիկողոսյան
Գ. Ս., Ենգոյան Հ.
Ա. Լրիվ
մեխանիկական
էներգիայի
փոփոխության
թեորեմի և մոմենտների
կանոնի մեկ
համատեղ
կիրառության
մասին ............................................................... |
245 |
Դրմեյան Հ. Ռ.,
Մանուկյան Վ.
Ֆ.,
Նիկողոսյան
Գ. Ս. Լրիվ
մեխանիկական
էներգիայի
պահպանման
օրենքի
ստուգման մի
լաբորատոր
փորձի մասին
................................................................................................ |
251 |
ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱ (ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ) |
|
Հարոյան
Ք. Ռ.,
Սողոմոնյան
Մ. Վ. Ժողովրդական
բանահյուսության
կապը գրական
երկերի
ուսումնասիրության
հետ
......................................................................................................................................... |
261 |
Ավետիսյան Գ. Հ.,
Սահակյան Հ. Ա. Դարձվածքների
ոճական
արժեքի
ուսումնասիրումը
Խ. Դաշտենցի
«Խոդեդան»
վեպում
................................................................................................................................... |
274 |
Մկրտչյան
Ն. Կ. Երկլեզուների
և
բազմալեզուների
զարգացման
առանձնահատկությունները
....... |
284 |
Աբաջյան
Ս. Հ., Մադենյան
Լ. Ա. Ռուսաց
լեզուն
որպես օտար
լեզու
դասավանդելիս
համանունությունը յուրացնելու
դժվարությունների
պատճառներից
մեկի մասին
................................... |
292 |
Տեր-Ադամյան
Շ. Վ. Նպատակի
պարագա
երկրորդական
նախադասությունների
ուսուցման
առանձնահատկությունները
գերմաներենում
.............................................................. |
301 |
Գրիգորյան
Կ. Լ. Տնային
աշխատանքները
և
նրանց դերը
մայրենիի
ուսուցման
դասընթացում ...... |
309 |
Հարությունյան
Գ. Ս. Շրջված
ուսուցումը
համալսարանում ............................................................................ |
319 |
Մանվելյան
Ա. Ռ. Գեղագիտական
դաստիարակության
հիմնահարցերն
արդի
դպրոցում ................. |
328 |
Գալստյան
Գ. Խ. Միջմշակութային
հաղորդակցության
կարողությունների
ձևավորման
խնդիրները ........................................................................................................................... |
336 |
ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱ ԵՎ ՍՊՈՐՏ, ՌԱԶՄԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Մաթևոսյան
Ա. Վ., Աղանյան Գ.
Վ. Ռազմամարզական
խաղերի
անցկացման
մեթոդիկան
ավագ
դպրոցում ............... |
348 |
Բարսեղյան Գ. Ե. Կանանց
մասնակցության
էվոլյուցիան
ատլետիկայում ............................................. |
355 |