ՀԱՅ
ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Մարտիրոսյան
Կ. Հ. Մտորումներ
Զորայր
Խալափյանի
«Ոսկե միջինը» վիպակի
շուրջ. ստեղծագործության
գեղարվեստական
արժեքը .......................................................... |
13 |
Սարգսյան
Ա. Մ. 20-րդ
դարասկզբի
հայ
մտավորականը
Զապել Եսայանի
«Սկյուտարի
վերջալույսներ»
վիպակում
................................................................................................ |
22 |
Սարոյան
Ն. Բ. Հանգերի
առանձնահատկությունները Չարենցի
քառյակներում .............................. |
29 |
ԼԵԶՎԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Գարգալոյան
Ռ. Թ.,
Բերբերյան Վ.
Տ. Հայերենի
գռեհիկ
դարձվածքները,
դրանց անգլերեն
թարգմանությունները .......... |
37 |
Իսահակյան
Հ. Ց.,
Հովհաննիսյան
Լ. Լ. Հայերեն
և անգլերեն
բաղադրյալ
ածականների կառուցվածքային
նմանությունները
և տարբերությունները ....................................................................... |
46 |
Պողոսյան
Ա. Ա. Գերմանական
ծագման
անգլերեն
տաբու
բառերի ստուգաբանական
քննություն |
53 |
Խանչալյան
Ա. Ա. Գենդերային
տարբերությունները
խոսքում .................................................................. |
64 |
ԻՐԱՎՈՒՆՔ |
|
Բարսեղյան
Գ. Վ. Կանանց
հանցավորության
մոտիվացիոն-սպեցիֆիկ
խնդիրները ........................... |
70 |
Բարսեղյան
Գ. Վ. Հանցակցի
սահմանազանցման
որոշ
հիմնախնդիրներ.
տեսական և
կիրառական
ասպեկտներ
................................................................................................. |
80 |
Հովակիմյան
Հ. Ն.
Քննչական
գործողություններին
անչափահասների
մասնակցության
առանձնահատկությունները
ՀՀ քրեական
դատավարությունում .............................
|
89 |
Հովակիմյան
Հ. Ն.
Անչափահասների
վերաբերյալ
քրեական
գործերով
վարույթի
կարճման և քրեական
հետապնդման
դադարեցման
առանձնահատկությունները
ՀՀ քրեական
դատավարությունում .......................................................................................
|
97 |
Մարկոսյան
Մ. Ա. «Երեխայի
միջազգային
առևանգման
քաղաքացիական
մոտեցումների
մասին»
Հաագայի
կոնվենցիան։
Համառոտ
ակնարկ և ներպետական
իմպլեմենտացման
իրավական
խնդիրներ ........................................................................................................ |
107 |
Թադևոսյան
Լ. Ա. Քաղաքացիական
անձանց պաշտպանությունը
միջազգային
մարդասիրական
իրավունքում ........................................................................................................................ |
118 |
ՓԻԼԻՍՈՓԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Սիմոնյան
Հ. Ս. Միջսերնդային
արդարության
հղացքը Ջոն
Ռոլսի
արդարության
տեսությունում |
129 |
Աքելյան
Դ. Գ. Փիլիսոփայական
իմաստավորման
հիմնախնդիրն
էքսպերիմենտալ
գիտության
համատեքստում .................................................................................................................. |
140 |
ՍՈՑԻՈԼՈԳԻԱ |
|
Շահինյան
Ա. Տ. Աշխատանքային
միգրացիան
որպես
երիտասարդների
հասունացման
և
կարգավիճակի
փոփոխության
նախաձեռնություն ...................................................... |
152 |
Շահինյան
Ա. Տ. Միգրացիայի
դերը երիտասարդների
զարգացման
գործում
(Շիրակի մարզի
օրինակով) ............................................................................................................................ |
164 |
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Օհանյան
Լ. Ա. Դպրոցի
մանկավարժական
անձնակազմի
մոտիվացման
միջոցները ..................... |
176 |
Բաղդասարյան
Լ. Ս. Սոցիալական
մանկավարժի
դերը
կրթության առանձնահատուկ
պայմանների
կարիք
ունեցող երեխաների
ապահարմարման
հաղթահարման
գործում .............. |
185 |
Էմինյան
Գ. Կ.,
Հովհաննիսյան
Ս. Ա. Ավագ
դպրոցականների
հայրենասիրական
դաստիարակության
մի քանի
արդյունավետ
պայմաններ և
առանձնահատկություններ .......................................... |
195 |
ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ
ՄԵԹՈԴԻԿԱ |
|
Սարգսյան Ա.
Հ., Մուրազյան
Մ. Ա. Հիպերբոլական
տիպի
դիֆերենցիալ
հավասարումների
լուծումը
վերջավոր
տարբերությունների
մեթոդով՝
ըստ
անբացահայտ
տարբերական սխեմայի։
Հաշվարկային
ծրագիրը Mathematica
միջավայրում .................................................... |
205 |
Սարգսյան
Ա. Հ.,
Կոստանյան Ն.
Կ. Դիֆերենցիալ
հավասարումների
և նրանց համակարգերի
լուծման
հնարավորությունների
կիրառումը Mathematica
միջավայրում ................................ |
217 |
Դրմեյան Հ. Ռ.,
Մանուկյան Վ.
Ֆ.,
Նիկողոսյան
Գ. Ս. Մագնիսական
ինդուկցիայի
վեկտորի
մեծության
չափման նոր
եղանակը
որպես
ուսուցման
արդյունավետության
բարձրացման միջոց ............................................... |
231 |
Սարուխանյան
Ա. Գ. Սահմանումների
ուսուցման
մասին (ուսուցիչների
հարցախույզ) ........................... |
238 |
Սուլթանյան
Խ. Գ., Դադայան Ն.
Ս. 11
և 12-րդ
դասարաններում
ֆիզիկայի
խնդիրների լուծումները
տեղեկատվական
տեխնոլոգիաների
կիրառմամբ ....................................................... |
253 |
Մադենյան
Լ. Ա. Ածանցյալ
բառի
իմաստավորման
ուսումնասիրության
տեսական
հիմքերը
բառակազմական
հիմքի
իմաստի վրա որպես
հաղորդակցական
մեթոդիկայի
բաղադրիչ ............................................................................................................................. |
260 |
Գրիգորյան
Յու.Գ.,
Մուրադյան Հ.
Վ. Ավագ
դպրոցականների
պատրաստվածությունը
ինքնուրույն
ֆիզկուլտուրային
պարապմունքներին .................................................................................................. |
273 |
Մուրադյան
Հ. Վ. Ավագ
դպրոցականների
կողմից
շարժողական
ընդունակությունների
զարգացածության
ինքնագնահատումը ................................................................... |
281 |
Հակոբյան
Ա. Լ. Ոտնաթաթի
ձևախախտումների
արդյունավետ
շտկման
ուղիները ........................ |
289 |