Սարգսյան Սամվել Հովհաննեսի (նվիրվում է ծննդյան 75-ամյակին) ...................... |
20 |
ՀԱՅ
ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Դոլուխանյան
Ա. Գ. Աննի
և ժան-Պիեռ
Մահեների
«Մատեան
ողբերգութեան»
երկի
ֆրանսերեն
առաջաբանը
որպես
նարեկացիագիտության
նոր խոսք ............................................ |
22 |
Խաչիկյան
Գ. Վ. Որսորդության և
վիշապամարտի
արքետիպային
մոտիվների
դրսևորումները
Հովհաննես
Թումանյանի
ստեղծագործություններում
................................................ |
32 |
Հովսեփյան
Լ. Վ. Հինկտարակարնյան
«Երգ երգոցը»
որպես 10-16-րդ
դարերի
միջնադարի
հայ
գրականության
աղբյուր .................................................................................................... |
49 |
Մարդյան
Գ. Ա. Հայաստանի
Անի մայրաքաղաքի
բանաստեղծական
պատկերը Ղ.
Ալիշանի «Շիրակ»
աշխատության
մեջ ............................................................................................ |
60 |
ՀԱՅՈՑ
ԼԵԶՈՒ |
|
Խաչատրյան
Մ. Կ. Անդեմ
միակազմ
նախադասությունների
գեղարվեստական
արժեքը ..................... |
72 |
Հայրապետյան
Ա. Հ. Մի
քանի
դիտարկումներ
Հեթում Բ
թագավորի ոտանավորի
վերաբերյալ
........... |
81 |
Վարդանյան
Ա. Ա. Բայական
հիմնաբաղադրիչով
իսկական
բարդությունների
ձևաբանական
կաղապարները
գրաբարում
……..................................................................................... |
88 |
Գրքիկյան
Լ. Հ. Հեղինակային
նորաբանությունների
ոճական արժեքը
Գր.
Նարեկացու
«Մատյան
ողբերգության»
պոեմում ................................................................................. |
95 |
ԼԵԶՎԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Ավագյան
Ա. Ա. Զարգացումներ
հայերենի
լեզվաբանական
տերմինահամակարգում
..................... |
104 |
Քումունց
Մ. Ս. Ձավար/հաճար
բառերի
հնդեվրոպական
աղերսները՝
ըստ
բարբառային
տվյալների
............................................................................................................................ |
114 |
Օհանյան
Մ. Մ. Տերմին-էպոնիմների
լեզվաճանաչողական
հայեցակերպը
բժշկագիտական
տեքստերում
......................................................................................................................... |
124 |
ՌՈՒՍ
ԳՐԱԿԱՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Մաթևոսյան
Է. Ա. Լ.
Տոլստոյի
ավանդույթները
Վ. Ակսյոնովի
«Մոսկովյան
սագա» վեպում
............... |
133 |
Վանեսքեհյան
Կ. Ա. Քրոնոտոպը
և
սիմուլյացիոն
ժամանակը
Եվգենի
Վոդոլազկինի
«Կունստկամերան
ըստ դեմքերի»
պատմվածքում
....................................................... |
143 |
Այվազյան
Ս. Ս. Օտարացման
ոճը Վ.
Սորոկինի
«Սառցե
եռապատում»-ի
մեջ .................................. |
152 |
Մկրտչյան Ն.
Գ. Ինքնակենսագրական
մոտիվները Տ.
Կապոտեի «Նախաճաշ
Թիֆանիի մոտ»
վիպակում
............................................................................................................................. |
160 |
ԱՆԳԼԻԱԿԱՆ
ԳՐԱԿԱՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Իսահակյան
Հ. Ց. Միջտեքստայնությունը
որպես
գեղարվեստական
հնար ........................................... |
170 |
ՀԱՅ
ԺՈՂՈՎՐԴԻ
ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Մալոյան
Ա. Մ. Հ.
Թումանյանը
և Հայաստանի
օգնության
կոմիտեի
գործունեությունը
(1921–1923
թթ.) .................................................................................................................... |
177 |
Պետրոսյան
Ս. Գ., Մինասյան
Ա. Լ. Մերուժան
Արծրունու
վախճանի և
շիկացած
«պսակի»
շուրջ
................................. |
188 |
Գալստյան
Գ. Ա. Պատկերամարտական
շարժման
դրսևորումները
Հայաստանում
........................... |
198 |
Ժամհարյան
Գ. Ա. Ընտանեկան
բռնություններն
ընդդեմ
կանանց Խորհրդային
Հայաստանում
ըստ ՀԽՍՀ
Ժողովրդական
դատարանի
նյութերի
(1960-ական
թվականներ)
.................. |
209 |
Մովսիսյան
Ֆ. Վ. Կ.
Պոլսի
«Հայաստան»
թիվ 1185 օթյակը
........................................................................ |
218 |
ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ |
|
Հովհաննիսյան
Ա. Հ. Թուրքիայի
դիրքորոշումը
պաղեստինյան
հակամարտության
հանդեպ 1990-ական
թթ.
..................................................................................................................... |
232 |
Հովհաննիսյան
Ա. Յու. ԵԱՏՄ-ի
և «Մեկ գոտի,
մեկ
ճանապարհ»
չինական նախաձեռնության
միջև
համագործակցության
զարգացման
հեռանկարները
................................................... |
244 |
Կիրակոսյան
Մ. Ա. Ինքնիշխանության
սկզբունքի
տրանսֆորմացիան.
«Վաստակած
ինքնիշխանության»
մոտեցման կիրառումը
հակամարտությունների
կարգավորման
գործընթացում
........................................................................................ |
253 |
Պետրոսյան
Մ. Ա. Ժողովրդավարության
խթանման
գործընթացը
հետկոնֆլիկտային
հասարակություններում
Հարավային
Կովկասի
չճանաչված պետությունների
օրինակով
.............................................................................................................................. |
266 |
Աիրապետովա
Ռ. Ա. Սփյուռքի
դերը
պետական հանրային
դիվանագիտությունում
................................. |
276 |
ԻՐԱՎԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Ներսեսյան
Ի. Ն. |
285 |
Կարախանյան
Ա. Ա., Ղազարյան
Ք. Ս. Աշխատանքի
դիմաց
վարձատրության
այլ ձևեր
......................................................... |
293 |
ՍՈՑԻՈԼՈԳԻԱ |
|
Ջիջյան Ա. Ռ. Սոցիալական
աշխատանք,
հասարակական
կազմակերպություններ
և
քաղաքացիական
հասարակության
կայացումը
Հայաստանում
.............................. |
303 |
ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Կնյազյան
Հ. Մ. Անձնային
անօգնականությամբ
կրտսեր
դպրոցականների
վարքային
խնդիրների
հաղթահարման
եղանակները
.................................................................... |
315 |
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Դոլուխանյան
Ռ. Վ. Բարսեղ
Սարգիսյանի
մանկավարժական
մի հոդվածի
արդիականությունը
........ |
323 |
Պապոյան
Ա. Ա. Ընթերցանության
տարբեր
տեսակների
ուսուցման
նպատակները
և խնդիրները
|
331 |
Մարուքյան
Լ. Ռ. Սոցիալական
մանկավարժի
դերը օժտված
երեխաների
հետ
աշխատանքում:
Փորձարարական
մաս
....................................................................................................... |
341 |
Էմինյան Գ. Կ. Հայրենասիրական
դաստիարակությունը
որպես
սովորողների
մասնագիտական
կողմնորոշման
և պետության
զարգացման
հիմք ........................ |
356 |
Միքաելյան
Լ. Ա. Ապագա
դասվարի
հաղորդակցման
մշակույթի և
միջանձնային
կոմպետենցիաների
ձևավորումը «Ուսուցչի
հաղորդակցման
մշակույթը»
դասընթացի
շրջանակում
................................................................................................. |
367 |
Պոնոմարենկո
Ի. Ռ., Ասմարյան
Ք. Ժ., Խուգեյան
Ա. Վ. Բարոյական
դաստիարակությունը
որպես սոցիալական
զգացմունքների
ձևավորման
միջոց
ավագ
նախադպրոցական
տարիքում
.......................................... |
380 |
Զադոյան
Ա. Մ. Մանկավարժական
խորհրդատվությունը
որպես ուսուցչի
օգնականի
գործառույթների
իրականացման
գիտամեթոդական
ուղեցույց
................................ |
386 |
ՀԱՏՈՒԿ
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Դավթյան
Ս. Ռ., Լաչինյան
Դ. Կ. Չտեսնող
անձանց
կարիքներին
թանգարանային
նյութի
հարմարեցման
հիմնական
մոտեցումները
................................................................................................ |
394 |
Դավթյան
Ս. Ռ. Տեսողության
խանգարումներ
ունեցող
երեխաների
տարածական
կողմնորոշման
կարողությունների
ձևավորման
անհրաժեշտության
տեսագործնական
հիմնավորումը
ընտանեկան
դաստիարակության
պայմաններում
................................................................................................................... |
399 |
Չարչյան Ա. Ռ.,
Բաջախյան Մ. Պ. Ինչո՞ւ
չի խոսում
երեխան.
խոսքի
զարգացման
հապաղումը որպես
հիմնախնդիր
....................................................................................................................... |
408 |
Չարչյան Ա. Ռ., Առաքելյան Ռ. Կ. Սոցիալական
կարողությունների
զարգացման կարևորությունը
խոսքի
զարգացման
համատեքստում
.......................................................................................... |
414 |
Չարչյան Ա. Ռ.,
Մովսիսյան Լ.
Ա. Ծնողի
դերն ու
մասնակցության
կարևորությունը
լոգոպեդական
աշխատանքներում
............................................................................................................. |
428 |
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ
ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ |
|
Միրզոյան
Վ. Խ. Ակադեմիական
անազնվության
տեսակները և
դրանց
կանխման
միջոցառումները
................................................................................................................. |
436 |
ԱՐՎԵՍՏԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
|
Մաթևոսյան
Մ. Ս. Մատենադարանում
պահվող
կիլիկյան 4
ձեռագրերի
արծաթյա
կրկնակազմերը ............................................................................................................... |
447 |
Պողոսյան Գ.
Ռ. Կենաց
ծառի
պատկերագրությունն
ու խորհրդաբանությունը
Վանի
թագավորության
արվեստում
.......................................................................................... |
455 |
ՄԱՐՄՆԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ
ԵՎ ՍՊՈՐՏ |
|
Սիմոնյան
Ա. Ա. Գեղարվեստական
մարմնամարզության
արդի հիմնախնդիրները
Հայաստանում
..................................................................................................................... |
465 |
Մաթևոսյան
Ա. Վ., Գովելյան
Ա. Ս.,
Ներսիսյան Ա.
Ա. Գյումրեցի
կին
ծանրորդները
Եվրոպայի
առաջնություններում
2001-2016 թթ. ..... |
470 |
|
|
ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ
ՄԵԹՈԴԻԿԱ |
|
Մութաֆյան Մ.
Ն., Սարգսյան Ս.
Հ. Մոտավոր
մեթոդների և
կիրառական
խնդիրների ուսուցման
անհրաժեշտությունը դպրոցական
մաթեմատիկայի
դասընթացում
...................... |
475 |
Սարգսյան Ս.
Հ., Մութաֆյան
Մ. Ն. Հաշվարկային
կիրառական
խնդիրների և
մոտավոր
մեթոդների
կիրառման
հմտությունների
ձևավորումը
հանրակրթական
դպրոցի 5-6-րդ
դասարաններում................................................................................................................. |
481 |
Մելքոնյան Գ.
Մ., Սարգսյան Ա.
Հ. Էլիպտական
տիպի
դիֆերենցիալ
հավասարումների
լուծումը
վերջավոր տարբերությունների
մեթոդով՝
ըստ պարզ
իտերացիայի տարբերական
սխեմայի։
Հաշվարկային
ծրագրերը Mathematica
միջավայրում
............................... |
490 |
Նիկողոսյան
Գ. Ս., Սերոբյան
Ե. Ս., Մկրտչյան
Գ. Հ., Խալիֆյան
Լ. Ա. Մաթեմատիկական
և ֆիզիկական
որոշ
խնդիրների
էվրիստիկ
լուծումների
մասին
................................................................................................................................... |
506 |
Հարությունյան
Ն. Պ. Տարածական
մարմինների
հարթ
հատույթների
մասին
............................................ |
513 |
Մինասյան
Ա. Ա. Աշխարհագրական
թելադրությունը
իբրև գիտելիքների
ամրապնդման
և ստուգման
ձև ....................................................................................................................... |
522 |
Ադամյան
Ն. Վ. Հետազոտական
աշխատանք
կատարելու
հիմնական
պահանջներ և
դրանց
ուսուցման մեթոդիկա......................................................................................................... |
530 |
Մարտիրոսյան
Կ. Հ. Լեռ
Կամսարի
պիեսների
ուսուցումը
բուհում .............................................................. |
542 |
Նալբանդյան
Ն. Ա. Հաղորդակցական-լեզվական
կոմպետենցիան
որպես
լեզուների
ուսուցման
գլխավոր
նպատակ
............................................................................................................. |
555 |
Հարությունյան
Մ. Ա.,
Միքայելյան
Ա. Ա. Հումորը
և զվարճանքը
որպես
բանավոր
խոսքի խթանման
միջոց .......................... |
564 |
Խաժակյան Մ.
Գ. Առոգանություն
– իմաստ
փոխներգործությունը
բանավոր
խոսքում ...................... |
575 |
Մադենյան
Լ. Ա. Տեքստի
կետադրական
ձևավորման
այլընտրությունը
նրա
լեզվամեթոդական
վերլուծության
տեսանկյունից
.......................................................................................... |
588 |